Asiakastutkimus 2024: Kiinkon koulutuskumppanuutta arvostetaan

Toteutimme keväällä 2024 asiakastutkimuksen, jolla selvitimme koulutustemme ja toimintamme tunnettuutta, vaikuttavuutta ja asiakastyytyväisyyttä.

Tutkimuksella kartoitimme myös asiakkaittemme nykyisiä ja tulevia tarpeita osaamisen ja ammattitaidon kehittämiseen. 

Asiakastutkimuksen tulokset kertovat vahvasta osaamisestamme kiinteistö- ja rakentamisalan yritysten ja ammattilaisten koulutuskumppanina - Yhdessä viemme koko alaa eteenpäin. 

Kiinko ja koulutukset tunnetaan alalla 

Tutkimuksemme vastaajista 77 % mainitsee Kiinkon spontaanisti ensimmäisenä kiinteistö- ja rakentamisalan koulutuksia järjestävänä organisaationa. Koulutuksemme on alalla tunnettuja: 68 % vastaajista tuntee Kiinkon koulutukset erittäin tai melko hyvin.  

Molemmat luvut ovat jatkaneet nousua edellistä tutkimuksesta. 

Kiinko on hyvä ja arvostettu kumppani 

Kiinko tunnetaan laadukkaana ja arvostettuna kumppanina hankkia ja kehittää ammattitaitoa.  

Luotettavuus (4,4/5,0)nousee Kiinkon brändimielikuvaa kysyttäessä vahvimmaksi. Lisäksi vastuullinen koulutuskumppanuus (4,2/5,0) ja uudistuva koulutuskumppanuus (3,9/5,0) ovat kasvussa. 

Muita Kiinkosta mieleen tulevia mielikuvia kysyttäessä nousivat esille mm. monipuolinen, asiantunteva ja ammattitaitoinen. 

Tyytyväiset asiakkaat 

Asiakkaamme ovat tyytyväisiä Kiinkon toimintaan. Asiakkaamme kertovat, että koulutustemme avulla heidän oman henkilöstönsä osaaminen on lisääntynyt ja yhteistyö kanssamme on sujuvaa. 

Tieto Kiinkon koulutustarjonnasta on löydettävissä helposti. Kasvotusten ja hybridinä tapahtuvat koulutukset koetaan vastaajien keskuudessa mieluisimmiksi toteuttamistavoiksi. 

Asiakkaamme ovat valmiit suosittelemaan Kiinkoa koulutuksen järjestäjänä ja osaamisen kehittäjänä. Kiinkon Net Promoter Score (NPS) on upeat 68.

”Olemme viime vuosien aikana kehittäneet paljon uutta ja rakentaneet määrätietoisesti monipuolista ja monimuotoista tulevaisuutta. Kiinkon arvot – rohkeasti – yhdessä – innostaen näyttävät meille suuntaa ja ohjaavat tekemään oikeita valintoja toiminnassamme. Panostamme vahvasti oman henkilöstömme osaamiseen, tasa-arvoiseen ja joustavaan työyhteisöön, jolloin voimme palvella ja kehittää alaa parhaalla mahdollisella tavalla. Olemme erittäin ylpeitä asiakkailta saadusta luottamuksesta.” sanoo toimitusjohtajamme Jarno Tuimala.

Kiinko_Vuosiseminaari2023_WEB_2048px-23

(Kiinteistöalan Vuosiseminaari 2023) 

*****

Asiakastutkimus toteutettiin yhteistyössä Innolinkin kanssa.