Haemme koulutus- ja asiakaspäällikköä

Haluaisitko perehtyä kiinteistöliiketoiminnan nopeasti muuttuvaan toimintaympäristöön ja alan erilaisten yritysten osaamistarpeisiin? Meillä Kiinkossa pääset käymään mielenkiintoisia keskusteluja ja suunnittelemaan koulutuksia yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Hyvän henkilön löytäminen tähän tehtävään ei ole helppoa. Siksi emme etsikään valmista asiakkaidemme liiketoiminnan jo perin pohjin tuntevaa koulutusammattilaista, vaan uusiin haasteisiin rohkeasti tarttuvaa moniosaajaa. 

Koulutus- ja asiakaspäällikön nimike on meillä uusi, eikä selkeästi rajattua tehtäväkenttää vielä ole. Ovemme ovat siis auki erilaisille vaihtoehdoille ja ehdotuksille, ja uusi koulutus- ja asiakaspäällikkömme pääsee myös itse kertomaan mitä vahvuuksiaan hän voisi tehtävässä erityisesti hyödyntää.

Sen verran on selvää, että uuden kollegamme työtehtävät tulevat painottumaan vahvasti asiakasrajapinnassa työskentelyyn. Asiakkaamme ovat kiinteistöliiketoiminnan eri osa-alueilla toimivia yrityksiä, joten pääset verkostoitumaan ja käymään mielenkiintoisia keskusteluja kiinteistösijoittamisen, -kehittämisen, -arvioinnin ja -johtamisen huippuasiantuntijoiden kanssa! Palvellaksesi asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla, opit tehtävässäsi ymmärtämään heidän liiketoimintaansa sekä sen nykyisiä ja tulevaisuuden osaamistarpeita. Tulet yhdessä asiakkaiden ja huippukollegoidesi kanssa suunnittelemaan innostavia ja vaikuttavia koulutuksia erilaisiin tarpeisiin.

Kouluttajinamme toimivat alan johtavat tutkijat ja innovatiiviset asiantuntijat – monet heistä tulevat samoista organisaatioista kuin asiakkaamme, mikä tekee kumppanuuksista monitahoisia. Toimintamme kulmakivi on, että näkyvyys Kiinkon koulutuksissa kertoo edelläkävijyydestä ja arvostuksesta alalla.

Tärkeänä osana työtäsi seuraat mitä alalla tapahtuu ja löydät kontaktiesi kautta parhaat kouluttajat. Pääset itse myös toteuttamaan ja fasilitoimaan koulutuksia ja tapahtumia – yhdessä muiden kiinkolaisten kanssa. Panostamme vahvasti koulutustemme kehittämiseen sekä sisällöllisesti että toteutustapojen osalta, joten pääset viemään eteenpäin myös koulutustemme monimuotoisuutta ja modulaarisuutta.

Minkälaisella osaamisella uutta koulutus- ja asiakaspäällikköä siis nyt haetaan? Tähän ei ole yksiselitteistä vastausta, joten otamme vastaan myös ehdotuksia! Me uskomme, että oikean tyyppistä osaamista on voinut kasvattaa esimerkiksi jonkin muunkin alan asiakkuuksista vastaavana, myynnin ja markkinoinnin tehtävissä, kiinteistöliiketoiminnan asiantuntijatehtävissä tai osaamisen kehittämisen parissa. Iloiseen joukkoomme on viime vuosina liittynyt niin useampi kauppatieteiden maisteri kuin kiinteistöliiketoiminnasta väitellyt tekniikan tohtorikin. Vaikka kiinteistöliiketoiminnan substanssiosaamisesta on toki hyötyä, emme kuitenkaan usko sen olevan ehdoton edellytys onnistua tehtävässä – pääasia, että toimiala kiinnostaa sinua ja palat halusta verkostoitua aktiivisesti ja omaksua uutta alan asiantuntijoilta. Erityisesti digitalisaatio ja vastuullisuus ovat aihealueita, joista toivomme sinun olevan kiinnostunut kiinteistöliiketoiminnan ja kiinteistöjohtamisen kontekstissa.

Lisäksi meillä on kaksi toivetta, joista emme halua tinkiä: 1) tiimimme on hyvin draivikas ja yhteisöllinen, joten sen toimivuus edellyttää sinultakin dynaamisuutta ja tiimipelaajan ominaisuuksia ja 2) meillä on vahva halu kehittää kiinteistöliiketoiminnan koulutuksiamme jatkuvasti, joten sinun tulee olla ennakkoluuloton ja avoin uusille ajatuksille sekä riittävän rohkea ehdottomaan ja kokeilemaan uusia asioita itsekin. Muilta osin joukkoomme mahtuu hyvinkin erilaisia persoonia.

Vaikka hakuilmoituksiin ei enää kehoteta kirjoittamaan ”näköalapaikka” sen kliseisyyden takia, niin meidän kokemuksemme mukaan tämä on aidosti sellainen! Pääset keskustelemaan laajasti kiinteistöliiketoiminnan eri yritysten liiketoiminta- ja henkilöstöjohtajien kanssa ja kehittämään myös yrityksille räätälöityjen koulutusten kautta toimialan osaamista – ja samalla omaasi. Lisäksi Kiinkossa on hauska työskennellä, ja organisaatiossa on aito tekemisen meininki. Katso videolta koulutuspäällikkömme kokemuksia.

Jos tämän kuvauksen perusteella uskot, että sinä voisit sopia Kiinkon uudeksi koulutus- ja asiakaspäälliköksi, niin lähetä ehdotuksesi meille – kutsumme mahdollisimman monta kiinnostunutta keskustelemaan tarkemmin siitä, mitä Kiinko voisi tarjota sinulle ja sinä Kiinkolle!

Lisätietoja itsestäsi voit jättää osoitteessa www.mercuriurval.fi viitenumerolla FI-16742.

Lähetä oma ehdotuksesi viimeistään 27.2.2022. Jos haluat kysellä lisätietoja, voit soittaa tai jättää soittopyynnön tekstiviestillä Mercuri Urvalin Sanja Hovilaiselle, puh. 040 754 8107.

Kiinko48_1200x628