Tietotyöläisen toimisto tulevaisuudessa -webinaari

16.6.2020 - 16.6.2020
verkkototeutus

Kuvaus

Milloin, miten ja miksi tietotyöläiset palaavat toimistoille? Osittainen ja asteittainen paluu toimistoille kannattaa toteuttaa tarkoituksenmukaisesti ja suunnitelmallisesti. Miten tietotyön tekeminen muuttuu, jos ainakin osittainen etätyö on osa uutta normaalia? Millaiset tilat tukevat uusia työn tekemisen tapoja? Tule kuuntelemaan asiantuntijoiden ja edelläkävijöiden näkemyksiä turvallisuudesta, suunnitelmallisuudesta sekä siitä miten osalle huomisen etäjohtamisen kulttuuri on jo arkipäivää toisaalla. Tiiviissä asiantuntijoiden esityksistä ja haastatteluista koostuvassa webinaarissa kiteytämme edessä olevan paluuprosessin tärkeimmät muuttujat ja jo testatut parhaat käytännöt.

Kohderyhmä

Webinaarin sisältö on suunniteltu toimistotilojen käyttäjille, etenkin toimitilajohtamisen, työympäristökehittämisen ja henkilöstöhallinnon ammattilaisille.

Webinaari toteutetaan Kiinkon ja Newsecin yhteistyönä

Aikataulu ja ohjelma

Jakson nimiAlkaaLoppuuSijainti

Yhteyshenkilö

Eeva Säynäjoki
liiketoimintajohtaja

050 408 6126
eeva.saynajoki@kiinko.fi

Kriste Mäkelä
koulutuskoordinaattori

040 6640 901
kriste.makela@kiinko.fi

Hinta

Veroton hinta 120,00€
+ ALV alv. 24%

Peruutusehdot

Mahdollinen peruutus tulee tehdä sähköpostiviestillä viimeistään 9.6.2020 koulutuksen yhteyshenkilölle. Osallistumismaksu laskutetaan heti, kun toteutus on vahvistettu ja viimeinen veloitukseton peruutusajankohta on ohitettu. Esteen sattuessa tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö samasta organisaatiosta.