Kiinko uudisti ilmeensä

Osana uutta strategiaa Kiinko on uudistanut visuaalisen ilmeensä.

Uusi värimaailma ja logo näkyvät kaikissa sähköisissä ja painetuissa materiaaleissa 5.4.2016 alkaen.

"Haluamme muuttaa tiedon taidoksi ja toiminnaksi. Olemme tehneet strategiatyön yhteydessä syvällisesti asiakaskuuntelua. Haluamme palvella kiinteistö- ja rakennusalaa, sen yrityksiä ja ihmisiä entistä paremmin. Toimiala muuttuu vauhdilla ja Kiinko aikoo olla muutoksen mahdollistaja ja edelläkävijä." toteaa Kiinkon toimitusjohtaja Jarno Tuimala.

Uusi yritysilme näkyy kokonaisvaltaisesti Kiinkon markkinointiviestinnässä. Logo on moderni ja raikas ja sen muoto on dynaaminen. Samalla asenteella Kiinko haluaa palvella asiakkaitaan.